Nytt i garderoben!

Idag köpte jag lite kläder till mig själv. Kände det behövs inför kommande jobb-start!
Får mig att tänka tillbaka till skolstArten när man var mindre. Då skulle man alltid ha nya kläder, ny ryggsäck och nytt pennaskrin.
Haha, ska jag införskaffa mig en ny kaffe mugg att ha på jobb. Och något foto på Vilgot givetvis.
Hade ett 49 minuter långt samtal med min chef idag, och det känns ok att börja jobba igen.

I alla fall. Kläder var det. Hittade 4 nya toppar/blusar/kalla-det-vad-du-vill!
Sedan tyckte jag om ett par byxor. Som är på gränsen till att se ut som pyjamas byxor, men ser så sköna ut.
Har skickat iväg ett mms till C.Andersson, och beslutar där efter, haha!! Tuffa är dem. Lindex 199kr, rena kapet!!



Kommentarer
Stina

Älskar byxorna!!!

2013-05-15 @ 10:47:21
URL: http://stinolino.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0