En kopp te...

Framför Bonde-Söker-Fru!
Fas, faser, My gooood vad jag inte gillar Er. Vilgot testar verkligen mig. Han vill inte sova om kvällarna. Helt utslagen i måndags, för att tisdag - onsdag gå helt bananas! La honom i sängen minst 50 ggr, sa god natt, gick ut ur rummet. 
Med tanke på att jag inte kan bära så mycket eller gå i trappor, ställer jag mig bara utanför hans rum,, när han kommer tassande, tar jag hans hand, säger godnatt, han klättrar upp själv, jag går ut. Sedan börjar det om.
Det gör ont i mig att jag inte kan vyssja honom. Men idag klarade sig tålamodet rätt bra. Men när Fredde sa vi kunde ta disken tillsammans, sa jag - jag är lite irriterad just nu. Varpå han svarar, men så är det att vara förälder, inget att bli irriterad för. Jo, där kom rök ur öronen då!!!! 
Jag som var så len och fin vid graviditeten med Vilgot, har denna blivit ett åskmoln. Och ni som känner mig, jag är värre än vanligt




. Tänker på det faktiskt! 
Jag älskar Vilgot över allt annat, och han är det bästa som finns. Men ibland är det fan inte bara fluff och underbart! 



Kommentarer
Stina

Haha jag känner igen det där! "Så är det att vara förälder" haha ;)

2013-10-03 @ 13:10:09
URL: http://stinolino.wordpress.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0