Stor kille!

Förlåt mig nu Sofia B, men när deras lilla tjej fick stor säng strax efter 14-15 månader, tyckte jag det var lite tidigt. Men det är upp till var och en, och jag säger inte deras sätt är dåligt.
I alla fall, när lillasyster kommer, håll tummarna allt går bra, tyckte jag det var onödigt med en till spjälsäng. Så vi tänkte, hur fel kan det vara? Vi låter han testa. Och Ikeas spjälsäng är ju så bra att man kan ta bort en sida. Jag köpte en extra stöd-bräda, och ikväll somna han lika bra som vanligt. Jag är orolig han ska göra hyss, gå upp innan vi hör och bita i sönder grejor haha. Än värre om han trillar av sängen. Men vi får se hur det går. Men oj vad stor han känns helt plötsligt!! Det lovar jag Er. När Vilgot blir storebror så ska jag försöka bara vara med honom vissa dagar. Lämna bort lillasyster, om det så bara är en timme. För att vår kille ska få samma kärlek, fast han blev storebror vid 19 månaders ålder!



Kommentarer
Stina

Goa du! Det är klart att Vilgot kommer vara och känna sig lika älskad trots att lillasyster kommer! Men jag förstår verkligen hur du känner!

2013-08-26 @ 19:53:06
URL: http://stinolino.wordpress.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0