Jaha!

Då var vi där igen. Längesen man blogga. För jag vet i vanlig ordning inte vad jag skriva om, och varför tro att folk bryr sig om mitt liv, egentligen.
Men det är kul att titta tillbaka.
Jag har snart jobbat i 3 månader, och det flyter på bra. Minnet är fortfarande kass. Saknar mina killar hemma, men snart är det dags för dagis, vilket jag hoppas kommer gå bra.

Jobbar denna vecka, och nästa. Sedan har vi en hel vecka ihopa, sedan är dags för dagis.

Igår var vi på Leos lekland. Var lite orolig att Vilgot skulle vara för liten, men han gilla det. Får göras om!!



Kommentarer
erikasblogg.se

Vi har Leos lekland här med och det ska bli kul att ta dit Arvid om nåt år eller så :)

Tycker det är skoj att du slängde upp ett inlägg btw :)

2013-08-14 @ 21:51:18
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0