Dagis och rutiner!

Inskolning på dagis har gått jätte bra. Visst tusan kommer där med all säkerhet komma något bakslag, men hitintills har det gått strålande. Han vinkar så glatt när vi går, äter bra och sover bra. Känns bra för imorgon är det allvar för hela familjen. Rutiner är bra, så det kommer bli toppen.

Något som jag tycker är mindre trevligt är att Vilgot vaknar strax efter 05. Vilket han endast gjort när han var liten, liten. För att amma och somna om. Vi kan få han sova 30 min till ungefär, sedan är han jätte pigg.

Lillasyster verkar ha det bra i min växande kropp. Sparkar och verkar trivas toppen med Vilgots icke-vänliga klappar.
Sammandragningar har jag många av, och rejäl foglossning, så jag gnäller en del. Men kommer på mig själv och försöker se tjusningen i att bära ett barn till. Det är ju faktiskt det häftigaste som finns. I alla fall att föda barn. Hur ont det än må göra. Kan än idag titta på vår busunge och förundras att han verkligen är vår. Så man är ju allt nyfiken på hur lillasyster kommer se ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0