Oj vad tiden går!

Och vad tyst det är här inne! 
Men jag har inte haft lust i vanlig ordning. Känner mig mest jävligt bitter.
Jag är väl bitter hela jag. Men samtidigt är jag lyckligast i världen. Jag har två underbara ungar. Dock en med väldigt humör just nu. Skulle gissa på ny fas, blandat med en himla massa trots.
De säger det är bra med barn som trotsar, då vill de något. Så jo ok då! Jag biter ihopa, försöker ha tålamod.

Igår gjorde vi Ikea, en ny ful-snygg stol för 299kr!!! Wiiiii!! 
Och lite lampor! 
Var i en sådan super snygg lägenhet i onsdags, så man blev ju helt inredningssjuk!! Herregud vad vårt hem ligger i lä när man sett hur fint man faktiskt kan ha det! Fina, mjuka färger! 

Dagarna går i ett!!! Ibland gör jag inget! Men ändå flyger timmarna! 
Anmält lilla Ines på babysim, och även rytmik. Vilgot gjorde det, och  lillasyster ska göra samma.

Dop ska vi med ha inom kort! Spännande! 
Nä, nu får det vara bra för denna ggn! Tjo på den!! 


klart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0