När lillasyster kom till världen!

28 december 2013, fick jag ett sådant tryck i ändan, och jag undrade om det var tid. Efter samtal med kk, kom jag in på en kontroll. Hade lite skit i urinen, men inget annat. 
Sedan gick man sådär, med tryck i ändan och massor av förvärkar, ända fram till tisdagen den 21 Januari kl 04:00. Då kom vattnet. I och med jag hade GBS, så fick jag komma in på koll.
Ringde mamma, som skulle ta hand om Vilgot. Tog en dusch. Mamma kom. När jag klädde på mig, gjorde det lite ont och väl i bilen kom värkarna tätt. Väl inne på prenatal, blev jag omdirigerad in på förlossningen, och som tur var fanns det plats. Öppen 6 cm, jag fick lustgas, bad om epidural, hann jag ej få. Sedan tog de lustgasen, då jag i detta rus inte krysta som jag skulle. Ja. Så utan smärtlindring kom lilla Ines på 3 timmar.
Älskade barn! Som vi längtat efter dig!
Nu är det vi fyra!! ❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0