Öroninflammation

Igår ville inte Vilgot sova. Vi som är så bortskämda med ett "lätt" barn.
För 2 veckor sedan hade han över 40 graders feber, åt inte och var bara kass och gnällig. Det slutade med akuten som resulterade i öroninflammation och penicillin. Tyvärr får han utslag över hela kroppen och vi får avbryta kuren.
Sedan dess har han mått bra.
Men igår så skulle han absolut inte sova. Från och till i 2,5 timme igår kväll, sprang jag och Fredde in till honom. När jag la mig på golvet bredvid, somna han. Bara det inte är öronen igen, för han tar sig om dem.
Idag är det fredag, och jag ska äta min havregrynsgröt sedan bege mig till jobb. Snart så, snart har jag semester. Om en vecka ungefär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0