Gekås!

För några månader sedan pratade vi om semester och vad vi skulle göra då.
Fredrik tyckte då vi skulle ta en tur till Ullared. Jag var i total chock! Han har varit där 1 ggn förut med mig, och då stod vi i kö i 3 timmar för att komma in.
Men i alla fall, jag var inte svår.
Så bi hyrde en stuga. Körde igår strax efter Vilgot hade ätit lunch, så sov han i bilen upp. Kanon! Vi fick inte vår stuga förrän 15, så vi körde mot varuhuset.
Ja, Vilgot tyckte inte det var jätte kul hela tiden, men det fick ta sin tid. Vi brände ändå några tusen lappar. Men besviken på deras barnavdelning. Inget i Vilgot storlek typ. Våga mig på att köpa nån söt, rosa body. Men då UL inte gav 100% tjej, så är jag lite tramsig.
Stugan var mysig, Vilgot sov med mig i bäddsoffan, och det var sådär. Han ligger allt annat än still. Vår plutt!

Tog en vända på varuhuset idag med, innan avfärd hemåt. Imorgon ska Vilgot på återbesök för sin infektions astma och på onsdag tandläkaren!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0