Nu känns det lite, att det bara är 1 månad kvar som mamma-ledig!

Solen skiner, och vi njuter. Promenader, tivoli och solbrända händer. Avskyr dessvärre att mina händer alltid blir svarta av solen, ser otroligt skitigt, och dessutom väldigt gammalt ut!

Vårruset hann jag avverka igår. Jag själv tyckte jag var värdelös och glädjas istället över mina kompisars kanon tider.

Fredrik och Vilgot kollade på mig, och föreviga min insats några meter från mållinjen.

Idag är det Fredag, och helg kan man säga. En promenad till pappa/morfar för lite lunch, sedan får vi se om vi bara hänger i trädgården!



Kommentarer
Karin

Du ser i alla fall väldigt hurtig ut på bilden! =) Skönt att vara ute och springa ändå!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0