Mest massa snor och elände

I tisdags kväll bröt jag ihopa. Är så feed up på denna yrsel jag haft sedan Vilgot kom ut. Så det var bara att gråta en skvätt, kramas med de jag älskar, och boka en tid till vårdcentralen.
Vilgot är så förkyld och jag har massor av allergi. Näsan rinner och är täppt på en och samma gång. Kliar i ögon och mun, och jag kippar efter andan.

Dejten med våra kompisar fick dessvärre ställas in. Caroline ställde upp som barnvakt till Vilgot trotts grönt snor, och jag fick träffa en läkare. Tog massa prover, EKG, och allt möjligt testades. Vi får se nästa vecka, då de ringer mig om provsvaren.

Idag har det varit fotboll för min lillebror. HalörCup. Vann 2 av 2 matcher! Nya matcher, och förhoppningsvis vinster imorgon!

Och inte att förglömma!! Bästa, gullUnge Signe blir idag 2 år! Åh, jag minns det som igår när din mamma var höggravid. När jag fick träffa dig första gången. Sockertopp!! Stort grattis på fin födelsedag!!

Sov gott!



Kommentarer
erikasblogg.se

Jag håller tummarna att det inte är ngt allvarligt (och det tror jag inte heller att det är) men alltid skönt att kolla upp eftersom man bara oroar sig mer annars. Kram!!

2013-05-11 @ 12:03:51
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0