Matt i kropp och knopp!

Yrseln är jobbig. Men jag orkar inte älta det. Jag vill bara få provsvaren, och hoppas de ger mig just svar.
Mycket fotboll i helgen. Mycket frisk luft.
Igår hade vi kalas för mig. Fick massor av fint, och känner just nu för shoppa massa kläder till bara mig. Men känner mig plufsig så kanske inte rätt tajming!
Skor är kul. Men det har jag alldeles för mycket av. Och sedan har jag nog stukat lilltån! Aj!

Så himla trist inlägg! Precis så jag känner mig. Trist känner jag mig.

Gjorde min allra första cheese cake igår!!



Kommentarer
erikasblogg.se

Äh du är väl inte trist?! Dumheter! Kram fina!

2013-05-12 @ 19:23:30
URL: http://erikasblogg.se/
Martina - gravid med lillebror

ååh, jordgubbar är nog det bästa som finns, då vet man att sommaren är på ingång :)

Sv: Tack snälla, och jag ska försöka att tänka framåt och tänka positivt! Han är ju snart här hos oss :)

2013-05-20 @ 20:16:59
URL: http://maella.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0