Lidström avslutade sin karriär,

Och så gjorde även min Grädde.
Ni som inte är så insatta i hockey, eller ja det är inte jag heller... Men Lidström är en känd hockey spelare, som har lagt av. Fredrik har också gjort det.
Och om vi ska vara ärliga, så är jag skitglad över det. Jag älskar att ha honom hemma, när vi njuter vår familj.
Jag har länge sagt det var dags för honom att lägga av, och varit sur när han åkt iväg, men jag hoppas att han slutade för det kändes rätt för honom.
Jag vet han vill ha mer tid med Vilgot, och det blir jag glad för.

Som min goda vän Carro A sa, inga pengar i världen kan ersätta all den tid han förlorar med sin son!

Men Grädde är hockey, och nu är det hockey VM på tv. Jag låter han se. Det gör jag för honom. Vill han gå ut och lira med puck på trädäcket, gör det. Vill du min älskling ha puckar under Vilgots säng, så har vi det. För vi älskar dig!

 



Kommentarer
Anonym

Puss på er

2013-05-08 @ 21:43:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0