Min mammaledighet är slut för denna gång.

Och det känns lite vemodigt. Ett helt år sedan jag gick hem. Vilgot kom inte förrän drygt 4 veckor senare, och nu är han snart ett år! Det har gått så fort. Precis som alla säger det ska göra. Nu ska Ville och pappa hänga.

För att "fira" min sista dag, så bjöd jag över lite vänner på vin och tilltugg och hade heminredningsparty, ZelectedByHouse. Så fina saker!! :-)

Killarna gick över till Jocke med barn.
Vi satt ute till efter 23, och imorse fick jag sovmorgon till 9:30. Men man känner sig helt vimmel kantig när man får sova så länge.

Solen har visat sig idag, så vi gick en promenad till byn, och sedan kolla vi fotboll. Nu är mina brödrar här, och jag känner mig trött.

Har lite måndags ångest! Nä, jätte mycket faktiskt!!



Kommentarer
Stina

Det kommer att gå så bra! Rätt vad det är så är du inne i det!

2013-06-02 @ 21:27:32
URL: http://stinolino.wordpress.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0