Tandläkaren och doktorn!

Imorse gick vi upp redan 07:00. Vilgot var pigg, och jag duscha mig pigg. Ringde BVC, och fick tid kl 14:00.
Innan dess var vi hos Vilgots farmor och farfar. Jag skulle till tandläkaren och laga en gammal fyllning. Vilgot hade skött sig exemplariskt, han bara sov.
Vi stanna på lite lunch, och sedan fick jag väcka Vilgot när vi skulle till doktorn.
Att ha hosta i 9 veckor i rad är inte ok, så vi fick lite astma medicin, som ska hjälpa han, speciellt om natten. De trodde det var en förkylning på förkylningen. Så hoppas detta hjälper honom. Lungorna lät ok, så det känns bra. Och vi fick ok att simma.

Nu har jag duschat av honom, gett honom gröt, borstat tänderna, han hjälper så gärna till med det, han borstar ner i halsen. Sedan läste vi saga, och nu sover han gott. Jag ska äta middag, och ta en tidig kväll!

Tjo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0