Förkyld igen!

Skit också!!! Fick hoppa babysim och lunch dejt idag. Vilgot är förkyld, igen.
Ibland känner jag bara, jag ska sitta inomhus, gå ut på promenader och absolut inte träffa varken barn eller vuxna. Jag orkar inte med dessa förkylningar. Han har varit kry i typ en vecka, sedan slår det på igen.
Nu vill han absolut inte äta heller. Vet inte om det var för där var bitar i maten, eller han helt enkelt inte ville. Han är inte kräsen annars. Näsfridan går varm, och han hatar den.

Fick städat hela huset i alla fall. Och ikväll kom Caroline och hennes Cecilia och mamma hade lite hudvård och make-up kurs. De blev så fina. Persiko fina. Och Cecilia blev tuff i sitt hor-röda läppstift. Jag fick skrattat, och Fredde hade pappa-son tid!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0