.

Jag och blogg.se appen är inte alls överens, och jag som aldrig orkar öppna datorn. Då blir det lite dåligt med uppdatering!

Veckan har varit väldigt lugn, vi mår inte riktigt bra ännu. :-(
Men imorgon ska jag träna, så får hoppas jag vaknar pigg och fräsch imorgon.
Pigg är jag inte idag. Vilgot tyckte vi skulle vara uppe mellan 00:39-03:31.
Jag grät, jag bara titta på honom, jag vagga honom, jag sjöng varenda barn visa jag kunde. Jag bytte blöja, jag gav han välling, nässpray, tog av han pyjamasen, han fick Alvedon. Helt slut var jag. Och han med. Men sova skulle vi inte.





Kommentarer
Camilla ♥ BF Maj

Blir oxå jätte irriterad på appen :(. Den är lite av stenåldern plus att det går segt ;)

2013-01-26 @ 16:14:00
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0