Baskilusker!

Vet inte ens om det finns ett ord som heter så, baskilusker. Men det verkar som det flödar av dem här hemma hos oss. Svärmor säger jag är pedant, o h jag håller med. Men det spelar ingen roll hur mycket jag städar, så försvinner inte denna hemska förkylning!!!
Jag har spritat alla leksaker, gåstol och hans stol. Tvättat snutten, kokat nappar och flaskor! Städat varenda liten vrå. Han får vitlök i maten. Inget biter på denna skit. Så nu börjar jag undra, katten?! Imorgon är det jag som ringer till BVC, och jag ger mig inte!

I alla fall, så är det 27/1 idag. Alltså 7 månader sedan vår lilla lilla bebis föddes. Vår lilla klump Ville!
Match dag idag. Pappa grädde ska snart bege sig. Ville och jag ska hänga!



Kommentarer
Martina och Ella

Vad roligt att du hittat hit, glad jag blir och tack så hemskt mycket, vad gulligt av dig.

Fin liten pojke ni har.

2013-01-28 @ 12:32:41
URL: http://maella.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0