Alla säger det

och så även jag! Tiden går fort. Alldeles för fort. De tre första månaderna försvann. Sedan blev han fyra, och vi började så smått introducera mat, ( trotts BVC tyckte jag skulle helamma tills han var 6 mån) Ammning är han inte ett dugg intresserad av, och med 4!! tänder, så bits han bara. Av ren bekvämlighet, får han ibland bröstet på nätterna, men nu väldigt sällan.
Det här med mat? Hur vet jag att han är nöjd? Inte en aning. Vill inte ge för mycket, och inte för lite.
Feber har vi också hunnit med, besök på akuten, och förkylning med envis hosta. 6 månader är han redan lilla killen. Eller ska vi säga stora killen? Inte lång direkt, men han har ju att brås på. Med mina 1,57 kan jag inte räkna med en lång avkomma. 8225 gram och 65 cm lång.
Fredag idag, härligt med helg. Fast alla dagar känns väl mer eller mindre som helg, men vi får njuta av pappa Gräddes närvaro. I alla fall de timmar han inte lirar hockey.


Kommentarer
Pernilla

Vad roligt att du lämnade en liten kommentar :-) Nästa gång får vi hälsa! Vad tyckte din lille om simmet?

2013-01-11 @ 22:24:05
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Carro

Snygg design!!! och kul att du bloggar!!

2013-01-12 @ 23:06:28
URL: http://asfaltblomman.blogg.se
ellenojag

Vilken mysig bild <3
ja var sjutton tar tiden vägen, Hugo blir sju månader idag, SJU!! galet!!

2013-01-13 @ 23:38:39
URL: http://ellenojag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0