What a weekend!

I fredags var det full fart!! Vellinge Blomman med Rasmus, Caroline och barn. Sedan en tripp ner till gallerian, och sedan ett besök på bibloteket. Man får en gratis bok till de små. Sedan tyckte jag det var onödigt att köra hem om, så vi gick bort till min morfar, som hör så otroligt dåligt. Men hörapparat ska han verkligen inte ha, för han anser inte sig behöva det. Vi ringde på X antal ggr, tillslut ringde jag hem där. Jo visst, han satt i tv rummet, och sa sig höra, men tänkte att "de får väl stå där". Snällt. Charmiga Stig.

Efter det så klippte Rasmus sig, och sedan var det slut på vår fartfyllda fredag. Vilgot somna tidigt, och då gjorde även jag. I soffan!

Lördag var det träning, morfars födelsedags brunch, sedan var vi hemma hos fam Bjelkne. Blir lika avundsjuk varje ggn. De har så snyggt. Snygg inredning, snygg servis, jättegod mat. Och de är så härliga. Vilgot lånade Isaks säng, och till slut sov alla tre barn, men vakna när vi alla brast ut i högljutt skratt, då Matte stötte den mot väggen. Jisses, med Er har man aldrig tråkigt!

Idag har det städats, och njutit av varandra. Svärmor och svärfar är här. Så jag ska vara lite social. Kram på Er!



Kommentarer
Anonym

Oj mormor halkade oxå in på ett bananskal:)

2013-02-25 @ 11:23:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0