ÖppnaFörskolan

Igår när jag vakna kände jag mig rätt risig. Men det var babysim, och det kan vi inte missa. Tog 2 panodil, och bet ihopa, för min sons skull. Min son!! När vänjer man sig vid det?! Min son! Wow!
I alla fall, nu svävar vi ut!! Babysim it was! Senare på kvällen kom även febern. Vilgot somna, och jag huttra i morgonrock med en bok. Ett sötare blod! Tack Mollan!

Imorse var febern ett minne blott. Ja, risig. Men 2 panodil på det med, så mötte vi upp farbror Henke och kusinerna för en förmiddag på ÖppnaFörskolan. Ville älskar musik!! Och på fredagar har de just sång stund.
Lite lunch och fika senare, och vi njuter av fredagens lugn! Nu ska jag och min fästman se film. Jag somnar nog.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0