Möblerat om!

Varje tisdag går vi på rytmik nere i Höllviken. Vilgot gillar musik, det är inte så dyrt och vi träffar massa andra barn och deras mammor.
I samma gata bor även min farmor och farfar. Så varje tisdag äter vi frukost tillsammans. En mysig stund i veckan. De blir jätte glada att vi kommer.

Rytmiken gick bra idag. Trotts Vilgot hoppa över sin förmiddags vila, han åt lunch, sedan slockna han i vagnen.

Vi prata lite bröllop under vår lilla lunch, då våra vänner har förlovat sig!! GRATTIS igen!! Snart är du Fru Sandell!!

Idag gick vi tillbaka till min farmor och farfar, där även min faster hade kommit. Vilgot sov gott ute på verandan, o h jag fick njuta av mitt kaffe.
När Ville vakna, fick vi möblera om, för min farmor var rädd hennes ljusstakar, och diverse porslins prylar skulle trilla på honom, eftersom han pillar på allt.
Han har ännu inte förstått hur man tar sig framåt, men det går lika bra bakåt.
Ikväll tog han sig framåt, en kort stund. Då blev jag exalterad, så då sluta han. Han tänkte väl "vad håller du på med mamma?! "



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0