Måndag i februari!

Idag var det tänkt vi skulle träffa två mammor, och deras små killar. Men pga sjukdom blev det inställt. Men det var tur i oturen, för jag hade massage tid idag. Så efter 12 kom svärmor/farmor hit och passa Ville. Jag njöt av 40 minuters massage, och blev jätte trött efteråt. Måste varit för jag sovit för mycket. Ville sov mellan19-08. Får se om han gör en repris i natt. Tycker det är lite obehagligt att han lägger sig på magen. Men hat fått lugnande info, att det bör vara ok.

När Ingrid hade gått, gick vi hem till Caroline och hennes barn, där Sofia var med sina barn. En chai-latte på det. Mycket socker i den, så imorgon på träningen får jag ta i så jag spyr.

Nu ikväll har det varit lite gnälligt, men jag tror jag skymtar lite fler tänder.
Han somna precis, och jag ska ta en is-latte!

Farfar är inlagd på sjukhus, så jag sitter och väntar på samtal från farmor..



Kommentarer
Caroline

LIlla sötnosen. Hoppas det är bra med din farfar. och JA pomp är farligt fint =9
kram

2013-02-04 @ 21:00:15
URL: http://www.rarelady.se
Mollan

Har du börjat läsa boken ännu ;)?

2013-02-05 @ 13:18:56
URL: http://www.traningsinspo.%40spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0