Ingen träning

Ok. Jag erkänner. Jag är bäst på ursäkter när det kommer till träning. Jag är jätte lat. Förrut. Nu är det så här. Jag har burit ett barn i mer än 40 veckor i lin mage. Jag lät mig svälla på alla dess håll, och har aldrig känt mig så vacker som jag gjorde när jag var gravid. Ok, sista dagarna var jag väldigt tjock i huvudet. Men i övrigt. Jag hade tighta tröjor som framhävde min bula. Det var härligt. Och ja, när jag ser min mage idag, så ja, det är så himla coolt att Ville låg där inne. Men nej, det är ingen ursäkt för att se så slapp ut som jag gör nu. Så jag har börjat träna, och jag försöker äta så rätt jag bara kan.
Men nu är jag sjuk, ja fortfarande. Och jag träna med hosta förra veckan, och det blev bara värre. Så nu hoppas jag, att om jag avstår träning, att jag blir frisk och kan köra järnet på lördag!! Idag njuter jag av min familj.



Kommentarer
ellenojag

Så söt han är, har han fått sina två tänder där uppe i mitten? och VAR hittar jag pyjamasen han har på sig, sån måste ju Hugo också ha!!

Den bodysuiten är inte liten i storlek, Hugo hade nog kunnat ha den ett tag till, men byrån svämmar över här hemma förtillfället ;)

2013-02-15 @ 17:43:04
URL: http://ellenojag.blogspot.com
ellenojag

Ja dessa jäkla tänder, Hugo får ju hörntänderna där uppe först, och jäklar vad han gnäller och är missnöjd!! perfekt då är den din eller Vilgots rättare sagt :)
var det länge sen du köpte pyjamasen? hittar inte den på nätet :/ jobbigt nu har jag blivit så där besatt av just den, hahaha

2013-02-15 @ 17:58:14
URL: http://ellenojag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0