Idag bröt jag mot min egen regel!

Jag gick ut i mjukis, osminkad och allmänt sunkig. Ja, jag hade duschat. Och jag brukar gå utan smink, ser inte så illa ut. Men mjukis. Jag sa det långt innan jag blev gravid faktiskt, att när jag blir mamma ska jag inte förfalla, och bara gå i mjukis. Kanske att ta i, när det bara är enstaka gånger. Känner mig dock väldigt sunkig. Så ändring på det!

Febern är borta på vårt troll. Thank good! Men tänkte ändå, vi har en hemma dag. Efter lunch tog vi oss ut på en promenad, jag i mjukis. Emelie följde med oss hem, sedan har vi bara hängt. Ville sov 20 min i eftermiddags, och är nu väldigt trött. Men när man får dra i tvättstället blir man nöjd!! Busunge!

Nej, snart sätta fart med våra kvälls rutiner! Kram på Er!



Kommentarer
B. o. B.

Inte är Du "sunkig" inte !!!!! Du är ju vårt lilla troll . B. o. B.

2013-02-12 @ 10:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0