Hej torsdag!!

8 månaders kontrollen igår gick bra. Alltid nervös av någon konstig anledning. Ville väger nu 9025 gram och är 69,5 cm lång. Vår lilla underbara klump.
Vi tog oss en promenad till BVC, och en fågel sket på mig. Tack för den!
Sedan gick vi bort till min morfar, Vilgots gammel-morfar, och gav Vilgot lunch. Sedan fortsatte promenaden mot Almgården och lunch med moster, kusin och morfar. Vidare mot Sophie för lite fika. En kanon dag, med mycket promenader. På kvällen kom min bror med flickvän, och idag är det torsdag!!
Babysim och lunch med vänner står på menyn! Ha det bra!!



Kommentarer
Mollan

Hahaha ibland låter du så underbart bitter :)En fågel sket på mig :)

2013-02-21 @ 14:00:00
URL: http://traningsinspo.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0