Du är bäst !!

Idag har vi varit hemma. Bara hemma. Hängt. Fredde spelar match varje söndag typ. Vilket är sådär. Hade varit så skönt med en helg med familjen, bara vi. Men man får göra det bästa av det. Helt enkelt. Inte gnälla, inte vara bitter. Det kan man ju inte vara, när man får hänga med det bästa jag vet. Vilgot, vår son. Han är så rolig och så go. Nya saker händer nästan varje dag. Vi tränar som bara den på det här med att krypa. Det gillar han sådär- Men nu tar han upp gumpen, sedan puttar han sig bakåt. Sedan blir han jätte arg. Han blåser med munnen, han försöker säga mamma. Eller så är det önsketänkande, haha!!
Marcus och Sofia har hållt mig sällskap ikväll. Men innan dess passa jag på att vila middag med Vilgot när han sov. Så mysigt.
Veckan som kommer kommer med all säkerhet bli kanon. Mycket planerat, rytmiken börjar. Jag ska få massage. Vi ska till ÖppnaFörskolan med kusinerna, vi ska simma, vi ska till Bibloteket med mamma-gruppen. Och jag ska försöka få in trre tränings pass.Ja det blir jätte bra! Nu ska jag dricka upp mitt iskalla kaffe. Hinner aldrig dricka upp det innan det kallnar.
 
(Fast jag bloggar från datorn, ... Jag måste ju vara rå korkad. Jag kan inte infoga bilder! )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0