Bh häng med finaste vänner

Igår hade vi bh häng här hemma. Jag vann för ett tag sedan 750kr på PXC underwear. Så vi bokade in en kväll med dem. Efter 6 månaders amning kände jag att de behövde ett lyft.
6 tjejer här hemma, vin, bröst och massor av härliga skratt. Kvällen var kanon. Fick köpt ett par trosor, bh X 2 och en tvättpåse.

Kom inte i säng förrän kl 02. Skulle upp klockan 07, för att träna. Jag vakna 08:27. Träningen börja 08:45. PANIK!!!
Men jag kom iväg, träna på tom mage och helt yrvaken. Inte att rekommendera.
Sedan var det hem för lite frukost, sedan stressa vidare på babysim. Har några ggr att ta igen pga sjukdom, och så fanns där plats idag. Jag stod sidan om, och pappa Fredde fick vara med istället. Sedan gjorde vi stan, lite lunch och shopping. Ikväll firar vi Rasmus som nollar idag!! Älskade Lillebror! Stort grattis på din 10 års dag. Vi ses om en stund!!



Kommentarer
ellenojag

Åh behå-kväll skulle jag också behöv!!! vilken rolig idé!!

2013-02-03 @ 11:09:49
URL: http://ellenojag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0