Tydligen läser min bror!

Fick höra av min bror att jag lika bra kunde lägga ner min blogg, då jag ändå aldrig uppdatera. Jasså, läser du svara jag då. Men han har ju delvis rätt.
Jag har inte känt för det helt enkelt. Dagarna går i ett, och väldigt snart börjar jag jobba igen. Och pappan i familjen tar över marktjänsten.

Igår var vi på BVC, 10 månaders kontroll, och han fick godkänt. Känns skönt!!
Lilleman har tyvärr fått astma, men det kan växa bort, och han får medicin som han blir bättre av. Vi har även testat honom för katt allergi, men har ännu inte fått provsvaren.

Annars går det undan här hemma, full fart hela dagen. Min träning den går också ok. Försöker äta relativt bra, men försöker ändå njuta. Jag orkar inte med någon diet. Kanske talar emot mig själv en aning, men vi äter VV recept, men räknar inte points slaviskt.

Nej, nu ska jag jaga ikapp min son!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0