Måndag

Oplanerad dag! Moster och kusin kom, och sedan åkte vi en sväng till mobilia. Vilgot fick en fin body. Denna mamma åt en skit dyr muffins, amma offentligt och sedan lämna vi av moster.

Handla snabbt på ICA, larma in Emelie och Vilgot i bilen. Tänkte eftersom han sov, kunde de sitta kvar i bilen. Men när jag gick in i affären låste jag automatiskt bilen, så den började givetvis tjuta. Där inne satt Emelie och Vilgot. Inte kunde Emelie ringa mig, då jag inte tog med mig telefonen. Tur Vilgot sov gott trotts ett himla liv.

Ikväll har vi bara myst och lekt. Nu ligger han i min famn och är på väg att somna. Ville tycker om sin snutte, och det är så skönt att han blir lugn när han får grotta in sig i den. Gärna upp över ögon och mun. Man blir ju lite rädd att han inte ska få luft, så när han somnat brukar jag ta bort den från näsan. ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0