Kissa på sig!!

Jo tack!!! För snart 3 månader sedan trodde jag, att det som skulle visa sig vara vatten, att jag kissa på mig. Den dagen när vattnet gick kändes det som jag inte kunde hålla tätt, och det sippra kiss, typ så kändes det. Sa till Fredde innan kollen på KK, - " vad pinsamt det är, om det bara är kiss". Det var foster vattnet. Där och då, mådde jag jätte bra, av bilden att tyda. Jag hade ju inga värkar. Kände mig dock väldigt disträ.

I alla fall, från den stunden, har man då hört hur viktigt det är att knipa. Jag kniper och kniper, tydligen inte tillräckligt!!!! Herre jösses!!! Idag, premiär träning. Det kändes som vattnet gick igen, sådär som det kändes den dagen, som det sippra!! Så ja. Måste nog knipa ÄNNU mer!!



Kommentarer
Annelie

Jag har inte börjat knipa än..... Tycker det är så tråkigt och jobbig känsla haha

2012-09-26 @ 06:17:34
URL: http://liveandlooove.wordpress.com
Fia

Tränade body Combat idag (typ box) å jag märkte oxå av det!!! Så nu är det till att knipa som f*n!!

2012-09-26 @ 21:10:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0