Katt, barn och sprutor!

Igår åkte vi iväg och vaccinera Saga. Fredde fick hålla henne, och det gick kanon. Sedan prata vi lite om Vilgot och Saga, om de kommer överens, men jag vågar liksom inte ens ha henne i närheten av honom. Ja, säkert jätte fel av mig, men då Saga bet mig när jag var gravid, är jag rädd hon ska vara sotis, och bita Vilgot. Men de rekommendera nått foder, som gör Saga mer tillsmid. Vi får se vad vi gör.

Idag var det Vilgots tur att få vaccin. 2 sprutor, och jag höll på både spy och skita på mig innan vi kom in till Liselotte.
Men det gick bra. Är ju aldrig kul att se sitt barn få ont. Min kusin var med som stöd, skönt! Vilgot fick lite mat, och sov sen i 2 timmar. Han väger nu 6255 gram och är 60,5 cm lång. Vår fina kille.

Han är lite gnällig nu, och ikväll ska det bara mysas. Imorgon ska jag ut med mitt jobb, och lilleman ska vara med sin pappa.




Kommentarer
Kusin

Jag kommer alltid att finnas som stöd bästa kusin. <3
Emelie :)

2012-09-29 @ 14:55:50
Carro

Så kul att du hängde med igår

2012-09-30 @ 19:54:55
Carro

Så kul att du hängde med igår

2012-09-30 @ 19:54:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0