Jacka

Passar på att blogga när liten är på väg att somna i famnen. Någon fas tro?! Vill verkligen inte ligga själv, varken i gymmet, soffan eller i sin säng. Och jag som gärna vill ta en dusch.

I alla fall. Det här med jacka till de små. Jag känner att jag inte vill bylsa (?) på Vilgot overall när vi bara ska sitta i bilen, och Max gå 500 meter, innan vi kommer in i värmen igen. Så med den tanken, utbrast jag till mamma/mormor, att hennes barnbarn behövde en jacka. Och underbar som hon är, fick han nu en jacka! Tack !

KappAhl är kanon!! Gillar deras kläder!




Kommentarer
Anonym

Tack det värmde...klart mitt lilla hjärta ska ha en jacka...den goaste som finns..puss puss på er...
Mamma/mormor

2012-09-24 @ 15:24:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0