Stormiga Måndag!!

Måndag bjöd på en tidig morgon. När Fredde åkte till jobb, ville inte Vilgot sova mer. Tur var väl det. Behövde komma upp i tid, BVC stod på agendan.
Åt frukost, duscha snabbt, sedan packa jag ner lilla gubben i vagnen, i den nya åkpåsen. Hade gärna bytt plats med honom, då det blåste väldigt idag. Promenaden var sådär trevlig idag faktiskt! :-(

Ville ökar på bra i vikt, och väger nu 6970 gram och är 63 cm lång. Inte konstigt kläder i 62 börjar bli för smått..

Gick förbi ICA och Apoteket, för handla det jag glömt igår. Ville är förkyld igen, och jag vet inte om det är fler tänder på g. Han har redan 2 tänder, och jag känner verkligen för sova minst 4 timmar i sträck.

Ikväll ska jag äta middag hos min farmor och farfar. Skönt att slippa göra mat. ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0