Oktober 2011

Förra året, i oktober var vi i Turkiet.
Farmor fyllde 70 och hade bjudit oss alla. Vi hade tagit ett test innan avresa, fast jag skulle få mens på resan. Det visade ett svagt plus. I Turkiet drack jag inget, och hade väldig mensvärk. Men den kom aldrig. Farmor frågade där nere, är du gravid? Varpå jag utbrister NEJ!! Det var ju inte ens säkert, och vi hade försökt ett tag, och ville inte ropa hej. Men farmor såg rakt igenom mig, men lova hålla det för sig själv. Min lillebror fick också veta, då vi bodde med honom. Så fort vi kom hem till Sverige tog vi ett test till. Och ett till. Och ytterligare ett. Vi skulle ha barn. WOW!!! För ett år sedan gjorde vi ett tidigt UL i vecka 9, och lilla hjärtat slog. Nu ligger han här i min famn. Så så underbart!!



Kommentarer
erikasblogg.se

Fantastisk historia! Kram!

2012-10-17 @ 20:29:53
URL: http://erikasblogg.se/
Stina

Så fint!

2012-10-17 @ 20:55:40
URL: http://stinolino.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0