Godmorgon ljuvliga tisdag!!

Dagarna går i ett. Tre timmar går i ett naffs, och där sitter man med maten ute igen. Vilgot växer som bara den, och jag har fått sorterat bort massor av små kläder. Vissa kläder man inte ens använt. Trodde inte jag skulle ha sådan kärlek till materiella ting.

Liten har inte sovit i natt, två små tänder är på g upp, och det kliar väl i munnen. Förkyld är han också stackaren, och jag tycker inte det blir bättre. Men troligtvis är det tänderna som spökar.

Fick påbackning av BVC att han är platt, så han har fått ligga på magen massor.
Men helst av allt vill han stå. Utåt, så han ser allt. Gärna även i fönstret. Ser ut som han har hål i huvudet, men det är där han är platt, hihi!!

Idag skulle vi på rytmik, men den var tydligen inställd. Så här sitter jag i soffan. Vilgot somna i min famn, tro f*n det, när man inte sover på natten.

Louise och Carro med Nellie kommer snart. Ska äta lite lunch och mysa.

Jag ska även hämta hem en tradera vinst, och följa med Carro till min mamma, då hon ska göra vid naglarna. En dag full med aktiviteter, behövs efter en måndag i pyjamas.

Hur får man vattenstämpel på sina foton? Jag tycker det är lite obehagligt att lägga ut bilder på Ville.. Kanske mest trams, men hade gärna märkt dem..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0