Bugaboon ur funktion!

Barnvagnen kändes tung i hjulen imorse. Kom ju lägligt. Vi skulle till Ikea med Caroline och barn. Men vagnen ville inte som jag. Jag tog av och på hjul. Satte på terräng hjulen, men de bara avskyr jag. De är så fasta, så vagnen känns stum. Vagnen fick bli hemma. Grät en skvätt när jag ringde Fredrik, och tyckte vi skulle köpa nya hjul. Jag har säkert mig själv och skylla, då efter vår promenad i lördags morse. Fredde, ja, det var han som körde vagnen, körde i två hund skitar. Fan för Er som inte kan plocka upp efter era hundar. Så jag tog av alla hjul, skrubba dem med en (gammal) tandborste. De behöver kanske bara lite 5-56 ;-)

Ikea blev det i alla fall. Vilken tur att vår bilbarnstol går att fälla till liggande position. Annars gillar jag inte den alls. Mest bara bökig. Men Ville sitter säkert och det är det viktigaste.
Skulle det vara kris fick jag låna Carolines vagn, då Nellie hellre är i bärsele, och kollar folk. ;-) men han satt så bra, och somna gott i kundvagnen, i bilbarnstolen.

Köpte små plast skålar, och haklappar.
På lördag blir vårt underverk 4 månader, och då ska vi äta puréer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0