Torsdag, igen!!

Imorgon är det helg! Mysigt! Första farsdag för Fredde. Vad bra, att jag är ute i så god tid som vanligt!! Får se vad jag hittar imorgon!

Idag har det varit full rulle. Babysim imorse, lunch dejt hos svägerskan med barn. Ett besök i affären för lite mjölk och bröd. Passa även på att köpa nytt sköljmedel - sensitive!!!! Ville har fått utslag på magen. Kan det vara gröten?! Kan det vara klor?! Kan det vara värme?! Kan det vara vårt sköljmedel?!

Sedan hem, amma, slänga i mig några mackor. Lämna pump hos Carro, ner till Höllviken. Ge Vilgot till mamma. Jag åkte på massage. Hem. Tack mamma/mormor för barnvakten. Carro A kom på besök. Och nu, nu myser jag i min fästmans närvaro!! 5 år igår, och jag fick rosor!

Pjuh!!! Att jag alltid ska flänga!



Kommentarer
Anonym

Tack själv mitt hjärta för du ställer upp för mig.
Passar Vilgot så ofta jag får och kan..han är ett av mina bästa och finaste hjärtan lille godingen....
Puss
Mamma/mormor

2012-11-09 @ 09:58:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0