Härliga Helg!!

Njuter av tystnaden! Vilgot har äntligen somnat. Brukar sova vid 10-11. Men då jag hade tänkt köpa fars-dag present, vakna lilla gubben. Så det har varit lite kinkigt. Och förbannad blev han när jag tyckte han skulle sova. Sova som är så skönt! Resten av dagen kommer väl bli sådär med våra rutiner, men det är ju helg. Så vi får ta det som det kommer.

Hitta i alla fall både till min egen far och Vilgots far. Och present till min farmor.
Kalas i dagarna 2, eftersom pappa inte umgås med son syster. Ja, herre jesus!! Det är för komplicerat för ens försöka berätta. Sedan är det fotboll, hockey och fars-dag på söndag. Jo då, denna helgen ska också försvinna fort som bara den, och nästa vecka är det hockey 6 av veckans 7 dagar. Jodå!!

Vilgot är en kopia av sin pappa. Men har vissa drag från mig. Näsan har han från mig, om man tittar på bilder sen jag var bebis. Även ögonen. OCH mitt humör, det har han fått!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0