BabySim

Då är vi hemma igen. Idag var det dags att simma för andra gången. Vi går med Vilgots kompisar Isak och Freja. Och såklart deras mammor. Vilgot ligger mest och njuter.
Idag var tyvärr Freja sjuk, men vi hoppas hon kryar på sig, och kommer nästa vecka.

Idag lekte vi med vattenkannor, och de fick vatten över huvudet. Han gilla det sådär. Rasmus har höstlov, och följde med och tog några bilder. Kul att ha. Men min dubbelhaka och tjocka ben, för inte tala om min kassa hållning kunde vi varit för utan.

Till något helt annat. Alla mammor, pappor, alla ni som kan svara mig, hur ofta behöver jag ha Ville på magen? Tycker jag har det rätt ofta, men trotts det säger BVC han är platt. Jag säger han är lik sin pappa. ;-)
Ganska trist om han bara ligger med huvudet i en filt.



Kommentarer
Stina

Wille låg inte så himla mkt på mage... Ngn stund som dagen!!

2012-11-01 @ 19:35:22
URL: http://stinolino.wordpress.com
Emilie

Elias la inte så mycket på magen men sov nästan alltid på sidan :)

2012-11-01 @ 21:12:37
carro

Signe HATADE det, men å andra sidan så står och sitter ju Vilgot mycket och sen när han väl sitter själv så rätar det ut sig.

2012-11-03 @ 12:11:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0