Tjo!!!

Det är långt mellan mina inlägg, jag har helt enkelt ingen motivation. Man kan säga man skriver för sin egen skull, men visst tusan vill man ha respons.
Fast vad gnäller jag för, har fler kommenterar sedan Knodden flytta in i min mage än någonsin!
På tal om Knodden, den ligger med huvudet ner, rörlig, men nedåt. Än har den tid att fixera sig. Nu är det mindre än en månad kvar, och idag tvättar jag lite bebis kläder, spännande och nervöst på en och samma gång!!!

I denna värme sväller jag till extra mycket, och vi ska inte tala om hur mycket jag svettas. Trevligt att sitta rakt fram, och svetten bara pärlar sig. ;-)

Nu är det helg, och Fredde har planterat våra kryddor, snyggt blev det!

Ha en mysig helg!!



Kommentarer
Erika

Tjihoo jag läser men kanske är lite dålig på att kommentera. Härligt att det snart är dags för bebis. Ha en fin helg. Kram!

2012-05-25 @ 22:39:08
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
B. o. B.

Fint med kryddorna , men glöm inte vattna för krukor behöver vatten varje dag. Förlåt vår "tjatighet." Kramisar.....

2012-05-26 @ 22:14:26
Carro

Vad kan han inte din karr?

2012-05-31 @ 22:56:01
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0