Suprise, Suprise!!

Igår fyllde jag år, hela 27 år blev jag. Morgonen började med frukost på sängen, som jag dock förstörde en aning, då jag höll på kissa på mig, sprang upp på toa fort innan Fredde hann upp. Då låg jag klar vaken med ögonen öppna, och Fredde menade på att jag kunde i alla fall låtsas att jag sov. Och ja det kunde jag så klart. Usch, känner mig rätt taskig nu.

Sedan hade jag en helt vanlig dag på jobb, jobbade över lite, och sedan skulle Fredde och jag ut och äta på kvällen. Jag bytte kläder och bröt ihopa över jag inte hade några kläder, inga fin kläder att gå på restaurang i. Men så blev det en mamma tunika. Och sminket piffades till, så även håret. Skulle precis ta på mig strumpbyxor, så ringer det på dörren. Där står mina vänner med tårta och presenter och sjunger Vi Gratulerar!!! Chock!! Fredrik visste ju så klart allt redan, och jag bara log!!
De grilla korv, de duka, de gjorde allt. Babyshower / födelsedag! Fick jätte fina grejor till både bebis och mig, och en kväll full av skratt!! Jag älskar mina vänner, tack för ni gjorde detta för mig och vår kommande bebis!!



Kommentarer
Erika

Grattis i efterskott! Skoj att dina kompisar överraskade dig :)

2012-05-17 @ 11:06:54
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Stina

Grattis i efterskott!!



Så god den tårtan såg ut, herregud!

Och vad fina ni är med magarna! ;)

2012-05-17 @ 12:13:34
URL: http://stinolino.wordpress.com
Annelie

Grattis i efterskott!!!

2012-05-17 @ 15:24:35
Carro

Vad roligt !! Jag avstod babyshower, lite trist faktiskt i efterhand ...

2012-05-17 @ 20:08:50
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0