Underbara ULLAred.

 

Det blev nått litet till mig själv, en kofta, ett par mamma tights och ett mamma linne. Det blev även eb bikini, när den nu kan tänkas bli använd. Och amnings BH, en vit och en svart. Fredde fick han med, en rengöringskrapa till grillen, regnklädsel till grillen, och en flanell skjorta.

Lite bra-att-ha!

Skötväska, amningskudde och skötbädd.

Lite mer bra-att-ha..

En ny tvålpump, en jätte söt tavla till barnkammaren, och en lykta. Fredrik kommer kanske inte skrika av glädje att jag köpte ytterligare en lykta, då vi redan har så många, men denna var ju så fin. Var jag ska ha den? Ingen aning. Än.

Påslakanset och plastad frotte.

Ett par gröna byxor och ett par jeans. Vi vet ju inte om det är en pojke eller tjej, men blir det en tjej tänker jag matcha de gröna byxorna med en söt blommig topp.

Vanliga enfärgade bodies.

En urgullig sparkdräkt / pyjamas. Bra till vår midsommar bebis, varma soliga dagar.

Två pyjamaser.

En kanin till att hänga på vagnen, och en snutte.

 

Jag är kanske otroligt tramsig, men jag vill att allt ska matcha. Ja nått kan få missmatcha, det kan vara snyggt det med. Men jag vill gärna inte ha för plottrigt.

 



Kommentarer
Mamma

Jättefina saker..klart det ska matcha:) Puss

2012-03-14 @ 21:19:15
ellenojag

Massa bra och fina grejer hittade du ju! håller med.. det ska matchas ;)

2012-03-14 @ 22:00:59
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Erika

Va fina saker! Jag vill me ha bebis!!

2012-03-14 @ 22:01:47
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Carro

Tack för idag fina!

2012-03-15 @ 07:32:46
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0