Oh, what a night!

I natt trodde jag att jag drabbats av maginfluensa!! Hade sådan magknip, och illamåendet sökte mig. Har sovit ungefär 1 timme i natt, så sluter jag ögonen nu på lunchen kommer jag somna och trilla av kontor stolen!

Det var nog inte maginfluensa, jag hade nog bara ätit för mycket av min Silvia kaka! Det blev ingen promenad igår, var hungrig och efter det var jag helt slut. Somna redan åtta i soffan, och vakna knappt när Fredde kom hem. Typiskt jag inte sov på natten sen, annars hade jag troligtvis varit utvilad, och inte som idag, haft svarta påsar under ögonen.

Imorgon är det Ullared, och jag är pirrig som en tok!! Minns ni sist, då skulle jag frossa i wetex trasor. Denna gång ska det frossas till Knodden!



Kommentarer
Carro

Farligt att somna på soffan :) Imorgon händer det :)

2012-03-13 @ 13:40:16
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Jenny - mammaliv i New York

Jag är så avis på er som kan ullaredshoppa! :)

2012-03-13 @ 16:14:26
URL: http://jennybenny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0