No comments..

Inte för jag så ofta får kommenterar, men nu har jag fått höra från mina två vänner, att det inte går att kommentera. Det är ju lite trist. Tänk om det är jätte många som försökt nu, och jag missat en himla massa kommentarer. Nåja, det är ju ingen ko på isen.

Torsdag idag, jag trodde det var Torsdag redan igår, då var det bara Onsdag. Lite jobbigt att vakna och vara inställd på att det var torsdag, så var det inte det. Men snart är även Torsdag förbi, och vi välkomnar Fredag, och underbar mysig helg - förhoppningsvis.

Inatt vakna jag runt 2 snåret, och behövde kissa. Och natten innan dess kl 4.. Ska detta börja nu? Att jag inte kan sova om nätterna, för att jag är kissnödig, för Knodden gillar att sparka på blåsan? Fast jag vill absolut inte klaga, jag tycker detta är så fantastiskt. Att jag ska bli mamma. Fredrik ska bli pappa. Att Knodden kan vara hos oss inom 16 veckor redan. Spännande. Nu är det inte långt till Ullared, där jag ska börja min jakt på saker till bebis. Att vi så sakta börjar komma i ordning.

Med brist på bilder, så får Ni se vårt lilla underverk igen. Vad tror Ni? Kille eller tjej? Vårt lilla barn! 


image description




Kommentarer
Erika

Nu verkar det funka med kommentarer. Jag tror på flicka :)

2012-03-01 @ 19:47:49
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
carro

En tjej tror jag :)



Jag gick upp och kissade varje natt så länge jag kan minnas. Ja , jag har nog inte sovit en hel natt sen jag vet inte när. Baaaaara att vänja sig.



Hel natt för mig 10-08



2012-03-02 @ 09:13:49
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Haha, ja! Nu och framöver så kommer du vakna minst ett par gånger varje natt ;) Stort grattis till pyret i magen! Kramar.

2012-03-02 @ 19:10:43
URL: http://mammasangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0