Grattis du underbara man !!



Idag fyller världens bästa Fredrik år !!
Grattis älskling!

Imorse började jag morgonen hos optikern, på en vanlig årskontroll. Synen hade blivit -0,5 sämre på vardera öga,och kunde bero på min graviditet. Han håller koll på min hornhinna, och nästa gång vi sågs, hade jag ammat i 6 månader, och då tappat vätska, vätska som gör fötter och händer, och ja hela kroppen att svälla, men även hornhinnan blir påverkad. Så är trodde han att synen var bättre igen.
Ett annat litet tips jag fått, som jag inte hört förrut, är att när man går in i varuhus med sin bebis i vagn, upp med sufletten. Den starka belysningen, kan ge bebisen brännskador på ögonen. Viktigt vetande.
Förresten, Ni är dåliga på att ge mig pojk namn, och Ni svara heller inte på vad som är ok, och inte ok under graviditet! Så trist !! är jag så trist ? Eller bara bitter? Eller bara påverkad av alla hormoner ?




Kommentarer
carro

Gummsa! Nu får du fan ta det lite lugnt...kroppen säger ju ifrån. Chilla gunilla nu...Fredde får fixa det mesta!!

2012-03-22 @ 15:47:20
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Stina

Neeeej du e inte trist! Bara sååå svårt med pojknamn...och att ge tips! Haha!d

2012-03-22 @ 21:26:40
URL: http://stinolino.wordpress.com
Annelie

Jag tror det är vanligt de ligger åt ett favorit håll?



Harald, Åke, Hans, Sven, Lars, Ingemar, Pjoter, Ulf, Knut, Lennart, Tage, Helge, Håkan. Jag röstar för Håkan.

2012-03-23 @ 10:43:45
ellenojag

Pojknamn är skit svårt, vi hade också tjejnamn klart.. men väljer mellan tre/fyra pojknamn.. just nu känns det mest som det blir en Hugo för oss ;)

2012-03-23 @ 11:21:02
URL: http://ellenojag.blogspot.com
B1. o- B2.

Hej svejs.!!! Varför inte " Johan " ????? Hitta inte bara på något namn med konstig stavning , tänk på "Knodden" i framtiden som då måste bokstavera sitt namn varje gång. KRAMISAR...B. o. B.

2012-03-23 @ 12:26:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0