Sommarlov!

Idag ställde jag klockan, inte för jag inte skulle vakna i tid, men ifall att. Vakna kl 02, och trodde bannemej förlossningen var nära. Gick en runda i huset, drack mjölk. Falskt alarm, men somna om kunde jag inte. Så vid 06:40 åt jag någon macka, och gjorde mig i ordning, för idag var det skolavslutning för lille lillebror. Kl 08 var det samling på gräsplätten utanför skolan, och vi hörde på ljuvlig barnstämma av diverse sommar sånger! Mysigt!! Dagen till ära hade Rasmus skjorta, och var riktigt snygg. Sedan var det fika nere på Björns. Efter det åkte vi till stan och hämta hem lillebrors bil. Skulle egentligen lunchat med min svägerska, men då jag inte sovit, och illamåendet inte vill ge med sig, valde jag att avboka. Kände ändå att jag var tvungen att handla studentpresent, så det fick jag gjort. Sedan handla jag blommor till vår stora kruka på framsidan. Sedan orka jag inte mer. Så sedan dess har det varit ryggläge! Marcus kom på middag, och vi har Danmarks matchen på i bakgrunden. Känner att jag måste kanske knåpa ihopa det där förlossnings brevet. Men hur svårt?! Jag har aldrig fött barn, jag tar vad som erbjuds. Dock ej sterila kvadlar, de har jag inte hört nått bra om!



Kommentarer
A

Jag satt och funderade på det där förlossningsbrevet, hur f_n ska man veta innan? Jag hade ju inte fött barn. Så jag sket i det. Och sen var det faktiskt ingen som frågade om det sen heller. Så jag tycker inte du ska lägga för mycket energi på det.

Lycka till med allt. Och till ert, snart, nya, underbara liv.

2012-06-14 @ 00:29:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0