Fotboll

När jag var liten spela jag fotboll. Var målvakt. Tror jag var det, för jag redan då hade kass kondis, haha!!! Kallades vid ett tillfälle bläckfisken, för jag rädda allt, haha, sa de nog för att vara snälla. Jag valde senare att bara koncentrera mig på gymnastiken. Och även det fick ett snörpligt slut. Blev väl för mesig antar jag. Våga inte göra nått, intressera mig mer för att hänga på BK och flirta med killar, haha!
Men fotboll har väl alltid haft en stor roll i vår familj, och det har alltid varit fotboll på tv. Sedan träffa jag Grädde. Min hockey spelare, och det har mer blivit hockey som vi kollar på. Men så i fredags började EM. Jag tror jag spyr om jag måste se fotboll varje dag i drygt 1 månad. Så jävla fantastiskt är det inte. Inte ett dugg, och jag blir så less när Fredrik säger han ska gå upp där uppe och kolla fotboll, för jag såg nån serie. Nä!! Tänker inte sitta i vars ett rum i 1 månads tid, för det är EM! Blää säger jag bara!! Så nu sitter jag här, kollar blää fotboll, bredvid min fästman. Bitter!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0