Yrsel!

I början av vår graviditet så var jag mycket ledsen, illamåendet var påfrestande, och jag undra när jag skulle känna mig glad. Jag grät ofta, och Fredrik krama mig och tog hand om mig. Det gör han fortfarande, mitt hjärta. Det är först nu jag börjar känna mig glad. Eller jag har varit glad innan, och känt mig lycklig. Det är så himla svårt att förklara. Och jag vill inte låta negativ, bara lätta mitt hjärta.

Men så är det, det här med vad man inte bör göra, vad man inte bör äta. Jisses, det är en hel vetenskap. Som att färga håret. Eller frysa salami i tre dagar innan den går att äta. Och när packades den fisken?!
Bör man äta sushi?

Huvudsaken är, att vår bebis mår bra! Om 28 dagar får vi se dig igen! :-)



Kommentarer
Caroline

God fortsättning!

2012-01-02 @ 13:36:05
URL: http://77kvm.wordpress.com
Anonym

Men åh Emma vad roliht! Start grattis, vilken resa ni har framför er!



:-)



Du vad kommer ditt bloggnamn an på? Alltid undrat...:-)



Stor kram

2012-01-02 @ 16:58:08
Carro

Det där hör det nya livet till. Oroa sig! Men det var inte så hemskt som jag trodde det skulle vara. Altså med oroandet. Kan försöka förkara hur jag menar när vi seeeees :)



Kram

2012-01-03 @ 15:20:33
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Annelie

Jag åt sushi massa ggr.. Vanlig, trots att de hade mammasushi på menyn. Tydligen ska det gå bra om fisken är helt färsk, och hur ska jag kunna veta det. Litade på kocken men det kan man ju egentligen inte göra.

2012-01-03 @ 21:09:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0