V.18 Hej!

Veckorna tickar, och jag längtar så efter dig. Jag kommer aldrig lägga upp några nakna mag bilder, men jag och Fredde tar foto på magen varje lördag, som ett minne när bebis växte sig stor. Man ser magen har ändrats mycket i form bara på denna vecka. Blivit liksom mer rund och gosig!

Idag hade vi besök av Freddes bror med familj. De skulle komma 15, de kom lite tidigare. Kl 11 för att vara exakt. Denna gravida kvinna hade inte ätit frukost, John blund var kvar i ögonen, håret på sne, och var inte ens i närheten av en dusch eller tandborste med god mint smak! Jag blev ganska irriterad. Men efter en dusch så var jag på banan. Vi fika tillsammans och har haft en mysig dag tillsammans.
Egentligen ska jag absolut inte skylla mitt humör på graviditeten, för jag är mycket lugnare nu, än vad jag brukar vara. Haha!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0